onsdag 27 mars 2013

Nya prylar!

Tjenare!

Idag så fick jag mina Fox Euro Swingers som jag vann på Mete Prylar Till Ungdomar. Det är då en sida där fiskare kan skänka meteprylar som dom då inte längre använder och då lottade Stefan (TheSpecimenHunter) Jarl ut 3 stycken Swingers som jag blev den lyckliga vinnaren av!
Fox Euro Swingers! Tack Stefan!
Sen hade jag ju även lyckan att vinn en biljett till Sportfiskemässan Sportfiskemassan på en Facebook tävling av walktheline som lottade ut sammanlagt fem biljetter! Så vilka ser man där förmodligen på Fredagen?.
Tänkte även skriva om det fruktansvärda som hände Therese Lindblom.
Hon äger kungälvs sportfiske och skulle haft en nystart med ny lokal i måndags men hon fick en syn som inte var så vacker när hon öppnade dörrarna på morgonen. Till hennes förvåning så var hela butik länsad. Hon hade haft inbrott på natten till öppnings dagen!. Det minsta vi kan göra för Therese är att Kontakta polisen eller Therese Lindblom Mail: kontakt@kungalvssportfiske.se om vi har misstankar om vem som ligger bakom detta eller om ni har sett något.
 Tänkte även nämna att jag tycker ni ska ta och kika in på Min Facebooksida Facebook där ni även kan hålla er uppdaterade av vad som händer ock sker! Sen hade jag ju fått lite jiggar av en kompis för ca en vecka sedan

Mestadels Storm jiggar! Tack Alexander!






Det var allt för denna gången SkitFiske på er /Pontus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar