måndag 11 mars 2013

Shopping!

Tjenare här kommer lite bilder ifrån helgen då jag var inne och handlade lite i Linköping! Ber om ursäkt för dåliga bilder! Jag tänkte även nämna att i slutet av denna månaden lär jag införskaffa en digitalkamera så då lär det bli bättre kvalitet och kanske en och annan film med! :)

Jag tänkte även tipsa om Mete Och Predator mässan: Lördag den 23:e mars på Attitudebaits i Örebro! BE THERE ! SkitFiske På Er/Pontus






Denna produkten rekommenderas starkt digitalvåg upp till 40kg 149:- på biltema


Savagear DP Spinner Double Propulsion Red Silver flash


Lite Twin Shrimp jiggar

Hookout rekommenderas också starkt 29:- Jula


2 kommentarer:

  1. Tjenare pontus, linus här från nybro :) hur e det med dig kompis ? länge sedan jag såg dig :/ ser att du börjat med fiske, något jag hållt på med länge som du kanske redan visste :) vart bor du nu för tiden ? kanske kan ta en fisketur tillsammans ? ha det gutt :)

    //Linus Ahlqvist

    SvaraRadera
    Svar
    1. tjenare linus ja jag har fiskat ett bra tag nu hehe jag bor i motala nu för tiden men är ibland i nybro vi kanske kan dra en runda någon gång :)

      Radera