lördag 6 april 2013

Fiske med Mieko Småland!

Idag har jag äntligen kommit ut på lite fiske denna gången stod det Gäddmete på schemat med Mieko Småland.
Runt 10 tiden ringde Skinnet Axelsson ifrån Mieko Småland och sa att det var dags.Jag mötte upp Skinnet och hans vän Victor Kumlin från NFTeam på parkeringen Ca klockan 10.30.
Först drog vi och kollade på hans nya båt en riktigt fin Tracker V16 Laker!. Sedan bar det iväg emot ån vi skulle fiska i!.
Klockan 14.00 låg betesfisken färdigtacklad i en liten å i Småland riktigt härligt väder och lite vind näst intill perfekt för att lura upp dom stora grisarna!.

Jag njuter av vädret medan den tjuvaktiga katten siktar in sig på vår betesfisk!

Det blev tyvärr inte det lyckade fisket vi hade önskat jag hade kontakt men missade den i mothugget! Riktigt tråkigt att det inte va mer kontakt men det kanske var lite för kallt och eventuellt för stor betesfisk också! Men vi provade dela betesfisken men utan resultat!

Betesfisken kanske var lite stor ;)


Victor Kumlin från NFTeam provade även lite bottenmete men det gav tyvärr inget resultat det heller så vi fortsatte att nöta på i några timmar!

Skinnet nöter på för fullt!


Det kommer ett inlägg i veckan om mina inköp på Sportfiskemässan ni kan se bilder redan nu på min Facebook Sida .
Jag fick även en Avkrokningsmatta av Skinnet! Tack som fan Skinnet!

Avkrokningsmatta riktigt stor och bra!

Riktigt smidig att rulla ihop!

Skinnets blogg!
Victors Team blogg!



SkitFiske på er /Pontus

Jag steker i solen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar