tisdag 9 april 2013

Prylar från mässan!


Halloj allihopa!
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle bilder ifrån sportfiskemässan komma och nu är det dags tyckte jag :).
tänkte även meddela att jag har vunnit Eumer Spintube flugor hela sortimentet av värde 2000 Kr så det kommer att komma en update ifrån det när dom har kommit! Det är alltid roligt när man vinner saker har typ aldrig hänt mig tidigare så det är kul!

Ge Fan I Våra Vatten Multihalsduk!

Fkp_Gear JigLure JL1

Berkley Coated Wire 30Lb

Savagear box Deep and Big

WolfTail JR Hot Pike

Fkp-Gear Viblure MF Shad och originalet

SavaGear Real Eel Olive Pearl 20 Cm

Sen fick jag även lite prylar av min vän Skinnet Axelsson!

Quik Bait Zig Zag och Slash S

BFT betesbox

Random jiggar

Mer random jiggar

Och ännu mer random jiggar


Tack för alla prylar Skinnet Axelsson!
SkitFiske på er /Pontus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar