onsdag 24 april 2013

Prylar ifrån Olssons Fiske!


Tja!
Jag har nu börjat lite som "Testfiskare" åt Olssons Fiske och igår kom mitt efterlängtade paket! Efter ca 1 vecka av problem för att det var tydligen för långt... Men tur att det kom iallafall.
 

Olssons Fiske Mesh keps och pennor även en hel del prylar till att göra tafsar!
Bland annat Berkley beteslås och en massor av blandade lekande och även ett
paket Spinwal Jiggtafsar!

Ron Thompson Field Gear väskan har Rejäla fickor utvändigt där både
fiskeutrustning och kaffe termosen får plats. riktigt rymlig och smidig med
både bärhandtag och ryggsäcks remmar! Ryggsäcken är i vattentätt och slitstarkt material!

Riktigt stora sidofack för Våg, Hookout Extra lina och mycket mycket mer!

Riktigt stort och rymligt huvudfack med plats för många fler betesboxar
än vad jag har på denna bild även plats för en extratröja eller
ett par extrabyxor!

Jag fick även en Savage Gear Rubbermesh Boat Cradle/Sling
Ett mycket bra hjälpmedel för dig som fiskar efter stora fiskar som gädda, gös och lax.
Denna cradle har två stycken teleskopiska stänger med ett hängande gumminät mellan,
här ligger fisken rakt och den kan inte sprattla omkring.
Vågnät och säker fiskhantering i ett!


Jag vill främst tacka Bernt på Olssons Fiske för att han har gjort så att detta blev möjligt för mig men i det stora hela Olssons Fiske som har riktigt stort brett och underbart sortiment som passar alla typer av sportfiskare om ni inte redan har kikat in på deras hemsida så rekommenderar jag att ni gör det nu! Ännu en gång tack till dig Bernt och resten av personalen på Olssons Fiske!
 Klicka Här för att komma till OlssonsFiske.se

SkitFiske på er /Pontus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar