fredag 3 maj 2013

Uppdatering av beteslådan!

Halloj!

Igår när jag kom hem efter skolan låg det ett paket i brevlådan ifrån
Olssons Fiske! Jag blev riktigt förvånad då jag inte fått någon information av mer prylar så jag tog och öppnade direkt. I paketet låg tre riktigt heta beten ifrån Stoner Lures!

Två stycken Stoner Apperticer och en Stoner Twitch!

Sedan fick jag även hem mitt paket som jag skickat efter med lite nya wobblers!
Dessa beten ska absolut gäddorna få en chans att smaska lite på under morgondagen!

Riktigt heta färger på 3-delad wobler


Quick Bait Slash Jointed


Quick Bait Buster

Quick Bait Tinto

 

Sist men absolut inte minst två stycken riktigt feta wobblers!

Måste bara säga hur mycket jag älskar QuickBait's härliga färger. Dom ser riktigt heta ut dom ska vi förhoppningsvis lyckas bända någon pike på imorgon!.

SkitFiske på er /Ponntus

www.olssonsfiske.se

www.stonerlures.se

1 kommentar:

  1. om du inte gillar quick bait buster så gör jag det
    kan locka ointresserad gäddda till ilsket hugg rätt fiskad bra irritiations wobbler vid synlig slö fisk

    SvaraRadera